1 Ağustos 2016 Pazartesi

ölü hayal güçleri

nasıl yaşıyorlar, bilmiyorum
                                 ve her şeyi nasıl sararız geri?

        nasıl dirilir, bilmiyorum,
                                      katlolmuş hayal güçleri.

          mühim bir yerdeyiz,
                                          her şeyin soyutlaştıkça ilginçleştiği,
          fakat ilginç bulmaz kimse
                                                  dehşet dolu hayatları, sefilleri;
ama sevmek kolaydır önüne
                                            cennet serilen peygamberleri.


nasıl yaşıyorlar,
                         nasıl yaşayabiliyorlar, bilmiyorum
                                       ve her şeyi nasıl sararız geri?

 nasıl canlanır, bilmiyorum,
                                    katlolmuş
                                                   hayal
                                                           güçleri.

                             çıldırdığımı düşünüyorlar,
                                                 asıl çıldıran kendileri…
                        beni tanımlayamıyorlar, çünkü,
                                                                           ölmüş

                                                                                     hayal güçleri.


kahraman deniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder